Adminisztratív tudnivalók

Oriflame indító technikai információk

 
Regisztráció

Szükség van egy szponzorra, aki mindent elmagyaráz az Oriflame-mel kapcsolatban, és segíti a munkánkat. (Ez az a személy, aki a felvételi kérelmen szponzorként szerepel)

       1. kitöltjük a Felvételi kérelmet

       2. Beléphetünk személyesen is szponzorunk jelenlétében, vagy szponzorunk általi internetes regisztrációval.

       3. A felvételi kérelmet 60 napon belül mindenképp be kell adni. Személyi igazolvány;  lakcím bejelentő kártya; adókártya, és ha lehet egy banki kivonat, vagy bankszámlaszerződés másolat pedig nem kötelezően, de a későbbi csekkes fizetéshez és bónusz utaláshoz szintén beadandó.

A belépési díj mindössze 999,- Ft, melyet az első számlára kerül rá automatikusan. Csoportunkban időnként ezt az összeget visszatérítjük.

A tagoknak évente egyszer 1200 ft tagságmegújítási díjat kell fizetniük, mely elengedésre kerül abban az esetben, ha minden katalógusban adunk le rendelést, átlagban 70 BP értékben, és nincsen tartozásunk.

Rendelés, Szállítás, csomagátvétel

Kérünk használjátok és ismerjétek meg a weblap ”információk” és ”rendelés” menüpontjainak tartalmát  is az alábbi témakörökben!

A rendelést helyileg kérheted házhoz, a közeledben lévő Postára,  vagy az Oriflame központjába.

Rendelésedet leadásának legajánlottabb módja a  weblapon keresztül, postán maradó szolgáltatással kérve.

 Azonban leadhatjuk  postán, faxon, e-mailben, telefonon is.

 Az aktuális „MEGRENDELŐ” nyomtatvány minden fontos információt tartalmaz megrendelés témakörben, és a katalógus oldalszámai szerint van összeállítva. Az első függőleges oszlopban a termékek kódszáma van feltüntetve. A következő oszlop a megrendelendő db-szám beírására szolgál. Az SzÁ (Szépségtanácsadói Ár) megjelölésű oszlop mutatja, hogy mennyibe kerül majd Neked a termék. A BV (Biznisz Volumen) megjelölésű oszlop a termék ÁFA nélküli értékét mutatja. A BP (Bonusz Pont) megjelölésű oszlop az adott termék pont értékét mutatja, majd az utolsó, az  megjelölésű oszlop az Eladási Árat, azaz a katalógusban feltüntetett árat mutatja.

Ha a Postára, vagy a centerbe kéred a csomagod, nem kell házhozsszállítási díjat fizetned! A postára való rendeléskor neked kell a csomagért a postára menned , melyet 5 napig őriznek számodra. Létezik un. azonnali kiszolgálás is a cég budapesti központjában, a Váci út 140-142 sz. alatt. Ott megrendelheted, és azonnal át is veheted a csomagodat. De a netes rendelés mégis  sokkal célszerűbb, mert számos akciós termék csak internetes akcióban érhető el, és ilyenkor pontosan látod a rendelésed adatait, tehát mindent le tudsz ellenőrizni a rendelés elküldése előtt.

Ha interneten rendelsz, a Váci útra kérve a csomagot,  3 óra múlva mehetsz érte. A 3 órát a nyitási 10 h.-ás ip-tól számolják. És CSAK 3 napig tartják meg a csomagot. Utána szétszedik, és 1000 Ft –át nem vett csomag utáni büntetést tesznek rá a következő számlára. Ugyanez vonatkozik a postai szállításra, a különbség csak annyit, hogy ott 5 nap után küldik vissza. Kp-s rendelésnél a csomagot az átvételkor kell fizetni, előre fizetés nem lehetséges!!

Ha netes rendelésnél az Azonnaliba kéred a csomagot, akkor átvételnél „internetes csomagátvétel” gombbal sorszámot kell húzni. Amikor hív a kijelző, mutatod  a személyid – aláírsz, s máris viheted a csomagot!(A kártyáddal más is elhozhatja a csomagot, az ő személyijével), vagy meghatalmazással.

Ha készpénzes a számla, előtte fizetned kell a számlázóknál. Akkor először befizetés sorszámot kell húznod.

Házhozszállításnál és postára történő szállításnál kb 1-2 nap a száll. idő. Szélsőségesen nagy forgalom esetén 3-4 nap is lehet. A 10 h.-ig leadott csomagokat általában másnap átveheted.

Postai szállításnál SMS-t küldenek, de mindenképpen ellenőrizd le a szállítás határidejét rendelés leadásakor (jobb felső sarok), vagy utána (jelentéseknél).

Díjszabás:

Ha a rendelés értéke nem éri el a 100 pontot (a második és harmadik  ideje alatt csak 70 P-t,), akkor rendelésenként 449,- Ft adminisztrációs díjat felszámolnak. Első katalógusban admin díj nincs. Amennyiben az adott katalógus folyamán már vásároltál egyszerre 100 (60) BP-ért, a katalógus végéig a többi (akár kisebb) vásárláskor ezt már nem kell megfizetni! Továbbá, ha kummuláltan, azaz összesen eléred az adott katalógusban a 100 BP, akkor sem kell már a többi rendelésre fizetned…. 100 BP jelenleg 19.050. Ft SZÁ és 23.815,- EÁ.  70 BP pedig  13.335 SZÁ és 16.670 EÁ.

Minden 150 BP alatti  rendelésre rákerül egy 199,- ft-os szállítási díj, ennek egy részét a cég környezetvédelemre fordítja.

150 pont felett a szállítás mindenhová rendelve teljesen  ingyenes. Ha a rendelés értéke 150 BP alatt van házhozszállítás esetén , 1.199,- Ft szállítási díjat számolnak fel.

Számla fizetése:

Az első katalógusidőszakban még csak  kp-ra tudsz rendelni. Ha teljesíted a Start program első lépését, a csomagot átveszed és ki is fizeted időben, illetve személyes irataidat is eljuttatod a céghez, automatikusan 15 ezer ft kamatmentes áruhitelkeretet kapsz. Ez a hitelkeret a későbbiekben automatikusan 30 ezer ft-ra nőhet, egyéni hitelelbírálás során. A pontos részletekről a weblapon található hitelszabályzatból, vagy szponzorodtól érdeklődhetsz. Ha már hitelre rendelhetsz, a rendeléshez csatolják az aktuális számlát (szépségtanácsadói áron számolva) és a befizetendő összegről kiállított sárga csekket. Az áruhitel kifizetésének határideje a rendeléstől számított 14 naptári nap, azaz legkésőbb a 14. napon belül ki kell fizetni a rendelést. Egyszerre két hiteles számlád is lehet! 2 db le nem járt hiteltartozás esetén is vásárolhatsz még – készpénzre. Lehetőség van a centerben való fizetésre is, a pénztárnál. Továbbá internetes rendelés esetén kártyás fizetésre. Késedelmes fizetés esetén a cég 3 lépcsős behajtási eljárást kezdeményez, melynek költségei is Téged terhelhetnek!

Elérhetőség:

Budapesti Center címe: Váci út 140-142; telefonos rendelés: 450-3939; fax: 238-0561;

Weboldal (rendelési lehetőség is): www.oriflame.hu

INTERNETES VÁSÁRLÁS, ORI WEB

www.oriflame.hu weblapot a rendelésen kívül nagyon sokoldalúan használhatod:
Sok –sok  fontos információt megtalálsz rajta.
Pl:

  • Elkészítheted saját web oldaladat.
  • Jobb felül a keresőben termékre rögtön rákereshetsz név, kód alapján
  • Az országos posta  hálózat listát, azok címét, telefonszámát, nyitvatartási idejét az Oriflame-ről , Információ menüpontoknál.
  • Aktuális katalógus, következő katalógus, wellness katalógus,mini katalógus, szórólapok
  • különleges akciók
  • Webes ajánlatok (rendeléskor lap alján , bazár- rendeléskor lap jobb oldalán)
  • Láthatod az elkészült számláidat (Összes rendelés menüpont)
  • Termékinformációk
  • SZMF Szépségtanácsadói Megrendelő Formanyomtatvány
  • letölthető űrlapok, prezentációk, előadások
  • Áttekintheted hálózatod adatait, mutatóit
  • És még további számtalan tudnivaló….

A netes megrendelés és az ori web használata nagyon egyszerű és rugalmas megoldást kínál:

 Szépségtanácsadói kódoddal és jelszavaddal (ez a PIN kód) belépsz.

Belépés után csak egyszerűen beírod a gyorsrendelésbe a “kódszám” “darabszám” -okat, majd “tedd a kosárba”.

(Ne felejtsd el, ha szükséges:  katalógust, nejlonzacskót, egyéb segédanyagokat is itt írhatod be.)  A katalógust tedd először a kosárba, a végén nem jelenik meg a kódja)

Ezután kell kiválasztani a szállítás típusát.

Ha postára kéred, akkor a legördülő sávban válassz postahivatalt.

Az összes „tovább’’ klikk után azaz a rendelés leadása gomb előtt láthatod a majdani számlát, az esetleges hiánycikkeket, akciós árakat, BP (pontértéket),a számla végösszegét. Figyelem! Csak ekkor, előtte nem!

Ilyenkor még bármit módosíthatsz, ki-betehetsz a kosárba, a vissza gomb segítségével. Ilyenkor mindig ügyelj a kosár frissítésére.

Azt is megteheted, hogy benne hagyod a kosárban a dolgokat, kiléphetsz a vásárlásból. Ha legközelebb belépsz, tehetsz újabb termékeket a kosárba, a régit ne írd be, megjegyezte a program!

A rendelés leadása előtt felkínálja neked a rendszer az aktuális webes akciókat. Ezeket csak az webes ajánlatok kezelőfelületen tudod –ott helyben bejelölni

Ha minden OK, a “rendelés elküldése” klikkel véglegesíted a rendelést.

Ezután már nem módosíthatsz, elkészült a számla! „Un. Utórendelés nincsen!’

(Ellenőrizheted az “összes rendelés” menüpontban.)