Ügymenet

Ügymenet


Rendelés leadásának módja:

– Internetes:
– Azonnaliban
–  levélben – az Oriflame címére elküldve
–  e-mailben a rendeles@oriflame.hu     címre küldve
–  telefonon a 450-3939 számon
–  faxon a  238-0561 számon

Szállítás:

–    Postára,
–    azonnaliba
–    Házhoz
–    Átvételi kötelezettség

– Megrendelőlap
BP, SZ. BV, EÁ, egyéb infók

Egyéb költségek

–    Adminisztrációs díj
–    Szállítási díj

Számla fizetése

–    Hitelszabályzat
–    Fizetési módok

Nyitvatartás

Garancia, reklamáció:

100% garancia, rugalmas reklamációkezelés (külön céges anyagban)

 

Ügyvitel  

bővített

           

Rendelés leadásának módja:

– Internetes: rendelésed leadhatod az Oriflame weblapján keresztül. Weblap címe: www.oriflame.hu. Egyszerű, gyors, praktikus megoldás, mely rengeteg előnnyel jár. Többek között ki tudod használni az internetes akciókat.

– Az Azonnaliban, azaz Váci úti központban személyesen, ahol azonnali áruátvétellel hozzá is juthatsz rögtön a megrendelést követően a csomagodhoz. Itt egyben a fizetést,  reklamációt, és egyéb ügyeidet is el tudod helyben intézni.

–  levélben – az Oriflame címére elküldve

–  e-mailben a rendeles@oriflame.hu     címre küldve

–  telefonon a 450-3939 számon

–  faxon a  238-0561 számon

A rendelések feldolgozása naponta, nyitva tartás alatt történik.

Szállítási módok:

–  Postára rendelve

Az ország 2000 postahivatalába kérhetjük csomagunkat ingyenesen, postán maradó szolgáltatással, mely egyedülálló szolgáltatás fantasztikusan megkönnyíti munkánkat. Mindenki kiválaszthatja a hozzá legközelebb lévő postahivatalt a weblapon megtalálható, ill a rendelés leadásakor is legördülő postahivatalok listájából. A számlán látható kézbesítési időpont szerint, a megérkezéstől számított 5 munkanapon belül átvehetjük  csomagunkat. Az át nem vett csomagokat a postahivatal visszaküldi az Oriflamenek.

  • csomag érkezése általában 2-3 nap
  • kézbesítés dátumát jelzi  a rendszer megrendeléskor
  • az át nem vett csomagdíj 1000 Ft

– Azonnaliba kérve   

  • Személyes megrendelés esetén egyedülálló szolgáltatásként az Azonnaliban, a megrendelést követően azonnal átveheted a csomagodat.
  • Internetes rendelés esetén a rendelések menü pontjában válaszd  a “szállítási típus” menüpont alatt kiszállítási kódként a “Budapest Váci” opciót.

Váci úti központunkban az ügyfélhívón válaszd egyszerűen az “internetes  csomagkiadás” funkciót, hogy rendelésed átvehesd!

  • Internetes megrendelést követően 3 órával a rendelés leadása után vehető át. Zárás után leadott csomag 13 h. után. Katalógus első napján megrendelt csomag másnap vehető át. Katalógus zárónapján leadott rendelés másnap 12 h.-tól vehető át.
  •  a csomagot 3 munkanapig megőrzik számodra. Át nem vett csomagra 1000 Ft felszámítására kerül sor.

– Házhoz szállítással

  • 150 BP feletti rendelés esetén ingyenesen házhoz szállítják postai úton csomagodat, ez a legkényelmesebb lehetőség.
  • Egyéb esetben 1.099, ft a házhozszállítási díj

Rendeléseknél előforduló egyéb költségek:

–          Adminisztrációs díj:  100 BP alatti vásárlás esetén 449 Ft fizetendő. Abban az esetben, ha összesítve elérjük a 100 BP-t,  a további rendelésekre az adott katalógus időszak alatt már nem kell ezt a díjat fizetnünk. Javasolt katalógus elejére összegyűjteni a 100 BP rendelést, azaz „ előre dolgozni”.(első katalógusban nincs admin díj, második, harmadik katalógusba 70 BP alatt számolódik fel).

–          Szállítási díj: Minden 150 BP alatti számlára fizetendő. Ezen díj egy részét környezetvédelmi projektekre fordítja a cég.

Fizetési lehetőségek:

–          Készpénzben (új belépő az első katalógus időszakban kp-s rendelésre jogosult)

–        Hitelre történő rendeléssel (Hitelszabályzatban foglaltak szerint) 14 napos kamatmentes 30 ezer forintig terjedő áruhitel lehetőség könnyíti munkánkat.

–          Kártyás fizetéssel   Új megrendelésedet akár azonnal kifizetheted Interneten keresztül Bankkártyája segítségével! Felhasználható kártyák: az Internetes fizetésre alkalmas bankkártyák.

Fontos Információk!

  • A bankkártyás fizetési lehetőség csak az újonnan leadásra kerülő rendelésnél elérhető!
  • Korábban elkészült számlát ezzel a fizetési móddal nem lehet kiegyenlíteni!
  • A Fizetendő összeg mindig az elmentett rendelés teljes összege, részösszeget nem lehet ezzel a módszerrel fizetni!
  • Amennyiben a bank elutasítja a befizetést, számla nem készül, a rendelés törlődik!

Nyitva tartás

–          Hétköznapokon: 10 h.-tól 18 h.-ig
–          Szombaton 9 h.-tól 13 h.-ig

Megrendelőlap információi

A szépségtanácsadói megrendelőlap a mini katalógusban lefűzve található. Továbbá az weblapról letölthető. Sok fontos és hasznos kulcsinformációt tartalmaz. A termékek, értékesítési segédeszközök, termékminták nevét, kódját, árait, katalógusok kódját, Futár terméket, jutaléktáblázatot, díjakat, BP- BV arányt, stb.

Rövidítések magyarázata

–          BP = Bónusz Pont (a termék pontértéke)
–          BV (Business Volumen) = a termék nettó értéke
–          EÁ = Eladási (katalógus) ár

Garancia, reklamációkezelés (részletes céges ismertető mellékelve)

– 100 % garancia
– 45 napon belüli minőségi reklamáció
– 15 napon belüli reklamáció téves rendelés esetén
– 1 év műszaki cikkek esetében