Oriflame cég

Az Oriflame egy természetes alapanyagú, svéd kozmetikumokat forgalmazó cég. Egy svéd testvérpár (Johnas & Robert of Jochnic) álmodta, s alapította meg 40 évvel ezelőtt, 1967-ben. Idén ünnepli 45-ik születésnapját. Az alapítás óta egy hatalmas- tőkeerős- multinacionális vállalattá nőtte ki magát. A Stocholmi értéktőzsdén is jegyezve van.

Hazánkban 20 éve, 1991 óta van jelen a cég. Az eladás formája: közvetlen értékesítés, mely azt jelenti, hogy a termékek hagyományos bolti forgalomban nem kaphatók, hanem szépségtanácsadók által jutnak el a vásárlókhoz.

Ezáltal a vásárló a rendkívül magas minőségű termékeket a bolti árnál alacsonyabb áron vásárolhatja meg, mert a hagyományos kereskedelmi állomások kimaradnak, s a szépségtanácsadók közvetlenül a gyártótól kapják meg a terméket. Az Oriflame több, mint 60 országban van jelen.

Az emberek és a természet iránti tisztelet – ami a cég társadalmi és környezetvédelmi tevékenységében egyaránt megnyilvánul – a vállalat működésének mozgatórugója.

Továbbá a cég nagy figyelmet fordít a jótékonysági tevékenységekre. Pl: társalapítója a World Childhood Gyermekmentő Alapítványnak (a másik alapító a svéd királynő Sylvia).

Az Oriflame cég 3 fő alapértéke: az együttlét; szellemiség; és a szenvedély.

Tények dióhéjban
• Éves árbevételünk 1,5 milliárd euró
• Szépségtanácsadóink száma 3,6 millió.
• Alkalmazottaink száma 7500 fő.
• Évente 950 terméket forgalmazunk.
• Vállalatunk a World Childhood Foundation (A világ gyermekeiért alapítvány) társalapítója.
• Globális kutatás-fejlesztési központunk mintegy 100 tudóst foglalkoztat.
• 5 saját tulajdonban levő gyártó egységünk van Svédországban, Lengyelországban, Kínában, Oroszországban és Indiában.
• A vállalatot 2004 márciusa óta jegyezik az Nasdaq OMX tőzsdén.
• Természetes összetevőkből készített termékeinket nem teszteljük állatokon.
• Cégünk több mint 60 országban van jelen, ezek közül 13 esetben franchise formában.

Az Oriflame üzenete 

Szépség, természetesen a legújabb tudományos vívmányokkal

A több mint 40 éves Oriflame életében a természet mindig nagyon fontos szerepet játszott, és így van ez mind a mai napig. A svéd természet érintetlen szépsége ihlette termékeinket, és a természetesség lett kozmetikumaink megkülönböztető védjegye.

”Az Oriflame az első vállalatok között volt, akik a termékeik előállításánál a természetességet tartották elsődleges szempontnak. Összetevőink nagy része a svéd partokról, erdőkből és dús mezőkről származó, ásványi anyagokban gazdag növények. A természetes svéd kozmetikumok elnevezés egyet jelent az Oriflame -mel.”

Az Oriflame minőség

 ”Garantáljuk, hogy a termékeink biztonságosak, hatékonyak, kiváló minőségűek és a katalógusban leírt állításoknak megfelelnek. Ennek bizonyságaként 100%os pénz visszafizetési garanciát vállalunk minden egyes Oriflame termékre. Az Oriflame ötvözi a természet bölcsességét, a legújabb technikai eljárásokkal és díjnyertes bőrápolási és kozmetikai termékeket állít elő, amelyet több millió ember használ a világ 61 országában.”

Az Oriflame a készítményeihez nem használ állati eredetű hatóanyagokat, sem halott állatból származó anyagokat, sem olyanokat, amelyek kinyerése az állatnak fájdalmat vagy sérülést okozna.
Vásárlóink bizonyosak lehetnek abban, hogy az Oriflame-készítmények receptúrái és gyártási folyamatai nagyon szigorú minőségi normáknak és etikai előírásoknak felelnek meg.
Az alábbiakban bemutatunk néhány példát arra, hogy miként biztosítjuk, és miként választjuk ki a termékeinkben felhasznált alapanyagokat:

  • Növényi eredetű  – Tiszteljük a természetet, és arra törekszünk, hogy megtaláljuk azokat a növényeket, amelyeket hatékonyan és biztonságosan tudunk használni a termékeinkben. A készítményeinkben felhasznált legtöbb alapanyag növényi eredetű.
  • Organikus  – A termékeinkben felhasznált organikus összetevők bizonyítottan organikus forrásból származnak, és megfelelnek a hivatalos nemzetközi és a regionális előírásoknak.
  • Környezetbarát  – Termékeink előállítása során arra törekszünk, hogy kizárólag olyan természetes összetevőket használjunk, amelyek összhangban vannak szigorú környezetvédelmi előírásainkkal, és nincs semmilyen káros hatásuk a környezetre.

GMO
Nem alkalmazunk genetikailag módosított organizmusokat (GMO) vagy azokból származó összetevőt”

Az Oriflame fejlesztési háttere 

„Az Oriflame legfontosabb feladata a természet ihlette, kiváló minőségű, új generációs formulák felhasználásán alapuló kozmetikumok gyártása. A bőrápolók előállítása során négy speciális területre fókuszálunk a Bőrápolási Kutatóintézetben:

  • Új összetevők: ebben az intézetben nyerjük ki a természetes növényi kivonatokat. Ez lehetővé teszi forradalmian új összetevők és technológiák megalkotását. Ezeket később termékeinkben használjuk fel.
  • Biológiai hatás: a természetes összetevők bőrre gyakorolt hatásának a vizsgálata.
  • A bőr szerkezetének vizsgálata: magában foglalja a természetes összetevők bőrre gyakorolt hatásának vizsgálatát.
  • Bioanalitika: teszteljük, majd értékeljük a termékek bőrre gyakorolt hatását.

Szenvedélyünk a tudomány és a szépség. A kozmetikumok kutatását és fejlesztését a tudósaink végzik a kutatóintézetünkben, ahol biztonságos és hatékony összetevők alkalmazásán dolgoznak, hogy kiváló minőségű kozmetikumokat állíthassunk elő vásárlóink számára.”

Az Oriflame alapvető értékei 

Csapatszellem, lelkesedés, szenvedély 

A csapatszellem, a lelkesedés és a szenvedély az Oriflame alapvető értékei. Az ezek iránti elkötelezettség biztosítja, hogy a versenyszféra sikeresen működő vállalata legyünk, és hogy jobbá, élhetőbbé tegyük a világot.

  • Csapatszellem  – Azok az emberek, akik nyitottak arra, hogy másokkal együtt, azonos célokat kitűzve dolgozzanak, nagyobb sikereket érnek el. Motiválják egymást, és jól tudják, hogy a társaikkal együtt sokkal eredményesebbek lehetnek, mint egyedül.
  • Lelkesedés  – A „meg tudom csinálni” gondolkodású emberek győzni akarnak, soha nem adják fel. Ők a siker elkötelezett hívei, és bármi áron elérik a céljaikat.
  • Szenvedély  – A szenvedélyes emberek olyan erővel bírnak, hogy meg tudják változtatni a világot. Szeretik, amit csinálnak, és hisznek is benne. Tudják, hogy a változtatás képessége önmagukban rejlik.