Garancia – Reklamáció

Garancia – Reklamáció kezelés:

 ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK

Mennyiségi reklamáció

–          Mennyiségi reklamációt csak a csomagban kapott vásárlási számla minden oldalának, másolatával, valamint a dobozra ragasztott címkén megjelenő dobozszám és súly elküldésével  tudunk elfogadni a szállítástól számított 15 napon belül

Oriflame reklamáció - postai igazolás

–          Szponzor Pontban (SP) átvett csomagot az átvétel helyszínén kell ellenőrizni, és jelezni a SP illetékes személyének az esetleges mennyiségi eltérést. A SP-ból való távozás után mennyiségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Téves rendelés

–          Tévesen megrendelt termék esetében történő reklamációt a szállítástól számított 15 napon belül fogadunk el, amennyiben a reklamált termék újra forgalomba hozható.

Minőségi reklamáció

–          Minőségi reklamációt a szállítástól számított 45 napon belül fogadunk el- Abban az esetben, ha a kifogásolt termék tartalmának több mint az 1/3-a hiányzik, a reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A tartós fogyasztási cikkekre 12 hónap garancia vonatkozik. (pl. óra, hajszárító, stb.)

EGYÉB SZABÁLYOK 

1. A reklamációs nyomtatvány honlapunkról letölthető, illetve a Szponzor Pontokban megtalálhatók. Ennek hiányában a reklamációs levélnek az alábbi információkat kel tartalmaznia:

  •           név
  •           szépségtanácsadói kódszám
  •           hivatkozott számla sorszáma
  •           hivatkozott számla kelte
  •           szállítási cím
  •           termékkód
  •           darabszám
  •           indoklás
  •           választott megoldási mód: pótlás, csere, jóváírás, egyéb

Amennyiben nem szerepel a reklamációs nyomtatványon az összes fenti adat, úgy nem tudjuk a reklamációt elfogadni.

2. Reklamációra csereterméket vagy pótlást mindig oda küldjük vissza, ahova az eredeti számla készült.

3. Az ügyintézés – a reklamáció kézhezvételétől számított – 8 munkanap.

4. Azokat a termékeket, melyeket a reklamáció során nem áll módunkban elfogadni,

visszaküldjük a leadás helyére. Az elkészült reklamáció termékeire a csomagátvételre vonatkozó szabályok vonatkoznak.