Garancia – Reklamáció kezelés:
ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK
Mennyiségi reklamáció
– Mennyiségi reklamációt csak a csomagban kapott vásárlási számla minden oldalának, másolatával, valamint a dobozra ragasztott címkén megjelenő dobozszám és súly elküldésével tudunk elfogadni a szállítástól számított 15 napon belül
– Szponzor Pontban (SP) átvett csomagot az átvétel helyszínén kell ellenőrizni, és jelezni a SP illetékes személyének az esetleges mennyiségi eltérést. A SP-ból való távozás után mennyiségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Téves rendelés
– Tévesen megrendelt termék esetében történő reklamációt a szállítástól számított 15 napon belül fogadunk el, amennyiben a reklamált termék újra forgalomba hozható.
Minőségi reklamáció
– Minőségi reklamációt a szállítástól számított 45 napon belül fogadunk el- Abban az esetben, ha a kifogásolt termék tartalmának több mint az 1/3-a hiányzik, a reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A tartós fogyasztási cikkekre 12 hónap garancia vonatkozik. (pl. óra, hajszárító, stb.)
EGYÉB SZABÁLYOK
1. A reklamációs nyomtatvány honlapunkról letölthető, illetve a Szponzor Pontokban megtalálhatók. Ennek hiányában a reklamációs levélnek az alábbi információkat kel tartalmaznia:
- név
- szépségtanácsadói kódszám
- hivatkozott számla sorszáma
- hivatkozott számla kelte
- szállítási cím
- termékkód
- darabszám
- indoklás
- választott megoldási mód: pótlás, csere, jóváírás, egyéb
Amennyiben nem szerepel a reklamációs nyomtatványon az összes fenti adat, úgy nem tudjuk a reklamációt elfogadni.
2. Reklamációra csereterméket vagy pótlást mindig oda küldjük vissza, ahova az eredeti számla készült.
3. Az ügyintézés – a reklamáció kézhezvételétől számított – 8 munkanap.
4. Azokat a termékeket, melyeket a reklamáció során nem áll módunkban elfogadni,
visszaküldjük a leadás helyére. Az elkészült reklamáció termékeire a csomagátvételre vonatkozó szabályok vonatkoznak.